1
Bir kaç aydır başlamak için kendimi zorladığım blog yazırlığına bugün itibariyle merhaba diyorum. Ben Esma blog adımın ne olması gerektiğini ve nasıl bir ziyaretci kitlesine hitap etmem gerektiği konusunda oldukca düşündüm ve en sonunda EsmaModa olarak isim vermeye karar verdim.

Buradan sizlere güncel marka ve modellerin yeni stil ve kreasyonlarını tanıtmaya çalışacağım ve imkan olur ise kendime olduğım yeni moda ürünlerdende resimler ve düşüncelerimi paylaşacağım, umarım güzel bir blog yazarlığı yaparım ve siz değerli ziyaretcilerim ile paylaşırım. Şimdilik bugünün en çok araştırdığım ve yaz aylarına da uygun olan babet konusu ile sizlere başlangıc yapmayı düşündüm. fırsat buldukca paylaşacağım ürünlerin reklam olmaz ise marka ve serilerinin son tarzını sizlerle paylaşmak ve tanıtım gibi olmaz ise resimlerinide vermek isterim, umarım markaların sahipleri ile aram açılmaz ama olsun onlarında reklamını yapmış olurum diye düşünüyorum. Umarım bana kızmazlar. Herkese sevgilerimi sunarak bu günün en mutlu gün olmasını yarınlarının da EsmaModa ile daha da güzel günler olmasını dilerim.

Sevgiyle kalın blog ziyaretcilerim.

İlk Takılarım ile başlamak istiyorum.
Amates takı setim


Next
Sonraki Kayıt
Previous
This is the last post.

Yorum Gönder

  1. mail ile gelerek beğenilerini sunan Bakiye arkadaşıma teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil

Görüşleriniz Bizim İçin Degerlidir. Teşekkürler.

Featured Post

Kanaviçe Masa Örtüsü ve Runner Örnekleri

KANAVİÇE MASA ÖRTÜSÜ VE RUNNER ÖRNEKLERİ NEDİR NE DEĞİLDİR ? Kanaviçe, çarpı işi demektir. Kare desenli ve keten kumaş üzerine, çapraz iş...

 
Top