0
Yeni Sezona Merhaba demeye hazırlanan bayan akakkabı firmaları için hızlı ve rekabetli bir sezon gececeğe benziyor, 2017 Ayakkabı Modelleri bayan tarzlarını sizlerin beğenisine sundum ama ne sunuş gez gez ayaklarım yoruldu, bende rahat bir yeni sezon bayan ayakkabı almaya karar verdim bunyların içinden 1 tanesini alacağım tabi sizlerin fikirleri ile.... :)
Bu haftaki gezimi sizler için yaptım değerli hanımlar, gezim de bayan ayakkabi modelleri 2017 Serileri vitrinleri süslemeye başladı, Mağzaları gezerek yaptığım ön araştırmada çok çarpıcı sonuçlar aldım arkadaşlar sizlerle paylaşmak istiyorum. Şimdiden bayan ayakkabi modelleri hotic marka ayakkabilar en çok tercih edilecek bayan ayakkabi modelleri ve fiyatlari grubuna gireceğini tahmin ediyorum. Çünkü bayan spor ayakkabi modelleri nike ve bayan ayakkabi modelleri kışlık türlerinde hotic ve nike mağzasında öyle bir kalabalık bayan topluluğu vardıki raflara nerdeyse yaklaşılmıyordu. Sizler için derlediğim ve 2017 ayakkabı modelleri örneklerini umarım sizlerde beğeneceksiniz. Benim için sizin fikrinizde çok önemli bu tarzlar benim tarzlarım sizlerinde beğendiniz tarz ve örnek  bayan ayakkabı modelleri var ise lütfen yorumlar aracılığı ile bana bildiriniz. Çünkü benim bundan sonraki gezi ve inceleme araştırma yazımı ona göre yazacağım. Bundan sonraki araştırmamı ise bayan bot inci ayakkabı modelleri üzerine düşünüyorum, Bakalım bayanlar bu konudaki fikirlerini ve beğendikleri kış kreasyonu ve yeni sezon yaz kreasyonu nasıl olacak. Umarım ayakkabı modellerini begenmişinizdir. Sevgiyle kalın HOŞCAKALIN....


2017-ayakkabi-modelleri-bayan

Puanlı Bayan Ayakkabı

Süet Bayan akakkabı

Siyah klasik Bayan Ayakkabı

Kahverengi kemerli bayan akakkabı

Yorum Gönder

Görüşleriniz Bizim İçin Degerlidir. Teşekkürler.

Featured Post

Kanaviçe Masa Örtüsü ve Runner Örnekleri

KANAVİÇE MASA ÖRTÜSÜ VE RUNNER ÖRNEKLERİ NEDİR NE DEĞİLDİR ? Kanaviçe, çarpı işi demektir. Kare desenli ve keten kumaş üzerine, çapraz iş...

 
Top